20 juni 2007

Tvångsinlägg

Jag har stannat kvar frivilligt i en och en halv timme och försökt få ihop en jävla artikel. Jag är sämst på att få ihop jävla artiklar. Fortsätter imorgon och hoppas på bättre lycka då.

Och det är exakt så här jag inte vill att min blogg ska bli. En redogörelse över dagen. "jag har haft det riktigt kul idag, först var jag på Försäkringskassan och sen hos polisen och sen hos åklagaren och sen hos länsrätten".

Frågan är om det kanske är bättre än inget inlägg alls.

NEJ! Så kan det inte gå till. Jag måste ta en rolig bild eller nåt.

Åh. Vad roligt. Jätteroligt.

4 kommentarer:

MLI sa...

Hahahahaha.

Was funny to me.

Puss.

dustinmyeye sa...

jag o 5 pojkspolingar behöver kanske ngnstans att sova på den 12-13 juli .. (kanske var det 13-14 .. får kolla upp det). tror du det går att låna din lägenhet om du inte har hyrt ut? jag tar personligt ansvar för allt o det går givetvis att betala en nätt summa för din gästfrihet =) hör av dig via msn eller telefon ... you got my number!
/farre

Texas sa...

Haha... ja, det var kul.
Och vissa av oss ser nog hellre redörelseinlägg än inga inlägg alls.

Lycka till med artiklarna!

Camilla sa...

fanny, kom igen nu! snart blir det ju the grej of last week.