19 juni 2007

Förlåt

Fan i helvetet, jag har inte längre tid att viga mitt liv åt bloggen. Jag är seriös reporter nu. Andra dagen. Igår följde jag en rättegång mellan 09 och 15.

Då kändes det ju som att sitta och kosta pengar helt utan ansträngning. Det var ju as-spännande. Åklagaren var precis sådär störig som åklagare ska vara. "Men det här med hjälm alltså...VARFÖR använde du inte HJÄLM?" Till en 16-åring. Gud vad pinsamt.

Frukttävlingen fortsätter dock, jag letar ständigt efter konstigheter. Och ibland har jag ju tid att skriva utan att få betalt för det. Som nu.

Saknar Stockholm och har fortfarande inte hyrt ut min lägenhet. Kom igen nu folk. Ge mig en hyresgäst.

2 kommentarer:

MLI sa...

Har du letat i kylskåpet på redaktionen? Kan tänka mig att det finns en del tacksamma underligheter där, både i fruktväg och annat som förpassats till oigenkännlighet.

Miss ya. Puss.

Texas sa...

Asså, jag är så besviken. Hela bloggosfären har dött. Gått på sommarlov. Precis när jag inte gör något annat än sitter och kollar folks bloggar hela dagarna. Jag kollar alla bloggar typ 15 gånger per dag. Och aldrig är det någon som uppdaterar. Skärpning!
Okej, lite märkligt att klaga när du väl uppdaterat, men ändå. Det var något i mig som bara behövde komma ut. Och nu råkade du drabbas av det. Förlåt. Men du hade ju förtjänat det!