05 augusti 2007

Tävlingen är avgjord!

Vinnaren är Texas. På bilden nedan tänkte jag göra hans berömda foto-min, men jag såg faktiskt helt tokig ut. Inget fel med det, förvisso. Men det räcker med att jag ÄR tokig. Så det blev bara den klassiska tummen upp.
Texas vinner för att han var ivrigast av alla.
Ivrighet ska alltid belönas, tycker jag.
Grattis Texas!

Cykeln kan hämtas vid min gamla lägenhet i Kista. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Det kan också vara så att cykeln inte står kvar, men det är ju varken mitt fel eller problem.

12 kommentarer:

Texas sa...

Tack!
Tack!
Jag vet inte vad jag ska säga. Jag trodde inte på det här... Det finns så många man vill tacka. Eller nej, faktiskt inte. Jag vill inte tacka en jävel!
Jag säger som ordverifieringen säger till mig: clpflfl. Så det så!

Texas sa...

För övrigt fanny, det var likt mig, verkligen! Om man bortser från håret då... men ja, det där får vi prata om någon annan gång...

Texas sa...

Verkligen fanny, vi måste prata om det där håret...

Fanny Lundstedt sa...

Är det så illa?

Texas sa...

Muohahaha...

Fanny Lundstedt sa...

Din jävul. Utmana inte ödet. Som enväldig domare kan jag faktiskt välja att ge priset till någon annan.

Texas sa...

oups

Fanny Lundstedt sa...

Nä det är lugnt. jag har förberett mig på att min nya frippa kommer att framkalla bitska kommentarer och kanske till och med ett och annat skratt. Det bjuder jag på. jag är en hemskt generös människa, det ska du veta.

Texas sa...

Jag kan tänka mig att bjucka på en del sarkastiska och bitska kommentarer om din frippa om du vill. Även om jag finner den helt normal och inte det minsta uppseendeväckande.
Jag är ju en så hemskt generös människa, det ska du veta.

Fanny Lundstedt sa...

Det där var bitskt. Tack nu räcker det.

MLI sa...

SEMESTERN ÄR SLUT NU!

Ungefär 13 augusti har varit. Way back.

Anonym sa...

Fanny!

Hur har du det på Metro? Läser dina artiklar och de ser finfina ut! Rutinerat och bra. Fan, jag börjar sakna mina klasskamrater nu.