14 juni 2007

Tack till alla

Det här blir det sista klippet. Jag har suttit i tre dagar i radiosalen och jag känner att det är dags att komma ut bland folk igen. Det sista klippet är en hyllning till vår klass. Det är 2 minuter och 30 sekunder långt, och ni vill lyssna igenom hela, tro mig.

Tack för mig. Det har varit ett sant nöje.



Ja alltså nu fortsätter jag blogga som vanligt. Alla klipp kan ni hitta till höger under "Skoj med en radio". Jag kommer att kategorisera ytterligare när jag får kraft till det.

4 kommentarer:

MLI sa...

Åh Fanny, jag känner som Olle. Jag älskar alla. I mitt hjärta.

Men mest av alla älskar jag dig.

Du kan härmed ta bort re ur radiorestar. Du är en stjärna!

Camilla sa...

Åh, Olle.

linus. sa...

åh vad fint. alla är så fina. och du har lyckats få mig att låta som en sportkommentator. i like it.

nästa fest måste spelas in, alla fester måste spelas in.

Anonym sa...

Life isn´t worth living OFF camera!