15 juni 2007

Tack för samarbetet Fanny

Jag har kanske drabbats av PRS. Post radiorest syndrome. Allt känns tomt. Men jag har mycket att stå i så jag ignorerar den bara, min PRS. På söndag lämnar jag storstaden för V-town. Det ska faktiskt bli kul.

Fast tvärtom.

Min syster ringde. Hon är på Hultsfred. Gratis. Volonterar några timmar, klipper lite biljetter, stämplar lite och så, och så får hon hänga gratis resten av tiden. Just nu är jag avundsjuk på att hon ska se Zelmani och Laleh.

50 cent har jag redan sett en gång, och det var i ärlighetens namn helt värdelöst. Vi älskade 50 cent. Vi åkte bil upp till Stockholm. Vi var laddade. Och så ger han oss 50 minuter med värdelöst ljud och halvhjärtad insats. Men vi fick många magrutor för pengarna.

Några som ringde in till Christer i P3 satt och hängde i sitt tält. De hade döpt det till 5o tent.

"Det gäller att samarbeta med sig själv", sa Molly, eller Freaky Moe, som är hennes festival-alterego.

Så sant.

Inga kommentarer: